۳۶.۹تب حساب میشه واس نوزاد ی ماهه

۱۰ پاسخ

نه دمای بدن بچه من همیشه همینه

نه ۳۷ ونیم

۳۷/۹ ب بالا میشه تب

من با شرت و تاپ میگردونمش اصلا استین بلنذ هم تنش نمیکنمم

نه تب نیس ولی بازچک کن نره بالاتر

نه تب نداره !

من بچم بدنش خودش خیلی گرمه کلن

من بردمش ۳۷/۵ گفت تب میشه فقط

نه تب حساب نیست

نه بالای ۳۷ تب خفیف ۳۷:۵ به بالا تب شدید

سوال های مرتبط

مامان قشنگ مادر مامان قشنگ مادر ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۱۵ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی