,سلام برای باد شکم بچه ها چی خوبه؟!

۵ پاسخ

به مرور خوب میشه بهش کاری نداشته باش

سلام بذارراحت بشه

ترنجبین تو اب حل کن بهش بده

یه تیکه اب داغ و یه کم‌عرق نعنا بده اب رو اتیش براش

شربت گلگریب بخر بهش بده

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی