۵ پاسخ

سلام عزیزم شما هم سپتومتون رو عمل کردین؟ میشه تجربتون رو بهم بگی؟

من فعلا هفته ی 16 ام هستم همچنان دارم مصرف میکنم

ید و فولیک می‌خوردم تا ۱۶ هفته بعدش بهم آهن و فولیک اسید داد دکتر

من که هنوز میخورم

من تا ۱۵هفته خوردم بعدش بهم مکمل داد دکترم که فولیک اسیدم داره توش

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی