عزیزان عدد نرمال تیغه بینی تو آنومالی چقدره

۶ پاسخ

برای من ۳/۹بود سلفری دادم خوب بود

برامن 5

بالای ۴باید باشه

برا من ۴زده بود

مایع پشت گردن که ntبهش میگن عدد داره. تیغه بینی فقط دیده میشه

تیغه بینی عدد نداره فقط میزنن NB دیده شد

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اوا مامان اوا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری