۸ پاسخ

نه خوبه
منم ۵ بود

من ۶ بود . فکر کنم دماغش عمل لازمه جوجم🤣

برا من ۶

ن عزیزم‌خوبع منم۵.۲

کم باشه میگه نگفت یعنی اوکیه

والا یکی چندتا پایین تر زده بهش گفتن ۲.۴
فکر نکنم پنج کم باشه👀 بالای ۴ معمولا میگن نرماله

نه خوبه برا من 4و خورده ای بود

عدد نداره ک مینویسه دیده شد

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد