تیغه ببنی جوجه تون تو انومالی چند بود؟

۴ پاسخ

تیغه بینی رو فقط میزنن مشاهده شد برا من که اندازه نزده

۴ زده برا من

۴/۸۲
چند باید باشه؟😥اینم مهمه؟من غکر میکردم همین که دیده بشه خوبه. وای باز استرس گرفتم
چند باشه خوبه؟

۵/۵

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری