خیلی عالیه بچه راحت میگیره
هر میوه و مرکباتی هم بدون ترس میدی دستش
از ۶ ماهگی
خیلی خوبه من از الان دارم میدم
و میخوره هم موز دادم هم سیب
من الان سیب درختی آب پز می کنم میریزم تو پستونک میوه خوری خودش میخوره.موزم له می کنم میذارم داخلش خودش میخوره خیلی اینطوری دوست داره
بنظر من ک خیلی کاربردیه منم از ۷ ماهگی میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.