۵ پاسخ

خیلی عالیه بچه راحت میگیره
هر میوه و مرکباتی هم بدون ترس میدی دستش

از ۶ ماهگی

خیلی خوبه من از الان دارم میدم
و میخوره هم موز دادم هم سیب

من الان سیب درختی آب پز می کنم میریزم تو پستونک میوه خوری خودش میخوره.موزم له می کنم میذارم داخلش خودش میخوره خیلی اینطوری دوست داره

بنظر من ک خیلی کاربردیه منم از ۷ ماهگی میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان 💗🦋elina🦋💗 مامان 💗🦋elina🦋💗 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی