۲ پاسخ

من یکماه پیش بردم اوصیا
با هادی پور فرق نداره ۶۴۰۰ دادم گفتن هیچ بیمه ای قبول نمیکنه بیمارستان کلینیک

بیمه نمدونم چون آزاد بودیم ما
کلینیک
من هفت اسفند بردم چهارنیم

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری