۱۴ پاسخ

۱۶ هفته رفتم

۱۴ هفته و۵ روز دقیق گفت

من ۱۶ هفته رفتم دقیق گفت بهم

بذار ۱۸هفته برو که دقیق باشه

من ۱۲هفته رفتم سونو ان تی و پسر بود خودمم از اول فهمیده بودم پسره

من ۱۵هفته رفتم

ن دقیق گفت

من ۱۴ تازه رفتم گفت

من 17هفته و 5روز رفتم آنومالی دقیق بهم گف ۱۰۰درصد
هزینه جدا بر تعیین جنسیت نده دو سه هفته صبر کن آنومالی ک رفتی میگه بت

۱۵ هفته و ۶ روز

من هنوز نرفتم هفته بعد می‌خوام با انومالی با هم برم
دکترم گفته دوتاشو با هم برو
ولی از ۱۶ هفته کامل مشخصه جنسیت

۱۸ هفته و دو روز بهترین زمان برای انومالی

۱۵ هفته

۱۸ هفته ک برای سونوی انومالی بری دقیق میگه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 مامان داداش‌ِ آجی آهو🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی