سلام خانما شما چند هفته رفتید ان تی؟جنسیت بهتون گفتن یا نه

۱۴ پاسخ

۱۲ هفته دو روز بودم حدودی گف درست در اومد

فکرکنم۱۲هفته

من ۱۲ هفته رفتم

من 12هفته و دو روز رفتم احتمالی گفت دختر

برامن فزدا میخام برم خیلیییی شوق و ذوق دارم فزدا میشم 12هفته و پنج روز

من به سن پریودی که ۱۲ هفته و ۴ روز بود ولی به سن جنین ۱۳ هفته و ۱ روز
جنسیت رو هم قطعی گفت ولی جای خوبی هم رفتم

منم ۱۲ هفته رفتم جنسیت احتمال داده دختره

من 11هفته و 4روز رفتم گفت

من ۱۲ هفته رفتم حدودی گفت

١٢ و ٤ روز صدرصدى گفت

12 هفته رفتم احتمال داد

من ۱۲هفته و ۶ روز رفتم گفت پسر
منتظرم برم انومالی ببینم درست گفته یا نه
بعدش سیسمونی شروع کنم انشالله

من ۱۲ هفته رفتم و بهم گفت پسر

۱۱هفته ۳ روز بله درست گفت

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری