مادرا چند هفتگی رفتید ان تی و جنسیتو بهتون گفتن؟

۴ پاسخ

منم ۱۲هفته رفتم بهم گفت دختره تو آنومالی هم درست بود

۱۲ هفته رفتم صدرصد گفت و توی برگه درج‌کرد

من ۱۲هفته ۲روز رفتم احتمال دادن دوتا هم دادم بعد تو سونو ۱۲هفته ۵روز بود

من 12 هفته رفتم جنسیتش گفت معلوم نیست خیلی کوچولویه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی