اینم عکس نینی هس خوبه ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام جوجوووووی ناناز🥹🥹🥹

سلام جوجوووووو🥹🥹🥹🥹

اون یکی سمت راست اونم ساک بارداری نیست اون کنار به نظرم شبیهه

من تو ۴ هفته رفتم البته ساک بارداریم اندازه ۵ هفته بود ۶ میل ولی خود موعد پریبودیم رفتم ۴ هفته ام بود قلب تشکیل نشده بود یعنی الان تشکیل شده برم

قلبش تشکیل شده بود؟

اااااااای جااااااانم مباااااارکه عزیزم 👏👏👏👏

عزیزم قلبشم تشکیل شده بود؟

مرسی ازتون

مبارکههه ایشالا صحیح و سالم بغلت بگیری

مبااااااااارکه قسمت بقیه بشه الهی

سلام نی نیییی

سوال های مرتبط

مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته دهم بارداری
مامان معجزه 🌱💚 مامان معجزه 🌱💚 هفته شانزدهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری