۸ پاسخ

فقط درد داشتین استفاده میکنید یا لکه بینی هم داشتین

منم از اول استفاده می کنم

من از ۸هفته دارم استفاده میکنم

من استفاده میکردم

من از اول روزی دوتا میزارم
حالم دیگ ازش بهم میخوره

روزی دو تا میزنم

من از اول استفاده میکنم دیگ شبیه شیاف شدم

من از اول استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری