مامانا شیرخشت گرفتم چجوری بدم ب دخترم

۷ پاسخ

خودت بخور شیر بده بهش

خودت بخوری بهتره
یا قطره بهداشتیش رو از داروخانه بگیر مقدار مصرفش هم مشخصه

مدام شیر بده بهش
لباس های روشن سفید تنش کن
چراغ ها همش روشن باشه
دورشو خنک نگه دار
لباس خنک بده اگ گرمه محیط

اشتباه محضع ک بدی ب بچه
خودت بخور

هر ۳۰سی سی یه پیمونه هر ۶۰سی سی آب دو پیمانه هر ۹۰سی سی ۳پیمونه

چند سی سی میدی اولش فک کنم ۳۰سی سی باید بدی

مگه زردی داره ؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان صلاح الدین مامان صلاح الدین ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۳ ماهگی