۴ پاسخ

ببرش دکتر سر خود دارو نده

شیر خشت ک سرده بعدش کولیک نگیره بهتره ببری دکتر
از هفته سوم معمولا دل درداشون شروع میشه
تا زیر یکماهگی کولیف و پدی لاکت میدن
بعد یک‌ماه گریپ میکسچر

ببین من شربت گریپ میکسر امتحان کردم شربت گرمچیر امتحان کردم خوب نبود اول تغذیه خودتو درست کن بعدم بهش شربت کولیک بده

شیرخشت واسه زردیه ، شربت گریپ واتر بهش بده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی