۳ پاسخ

شربت اهورا نی‌نی
یا پدی لاکت
یا قطره پدیابست کولیک
من اخری رو بهش میدم خیلی زود خوب میشه

شربت رازیانه

والا من اوایل پدی لاکت دادم نزدیک ی ماهش ک شد گریپ میکسچردادم

سوال های مرتبط

مامان فرهان 🩵 مامان فرهان 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی❤️🩵🥰 مامان امیرعلی❤️🩵🥰 ۱۰ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی