۷ پاسخ

من واس دخترم اهورانی نی میدادم خیلی خوبه

ColicEZ واسه پسر من جواب میده

دکتر برای پسر من دایمتیکون نوشت

من بایولاکت دادم خیلی خوب بود

دخترمن دکارش کولیکیز داد بایدببری دکترببینه

کولیک داره باید قطره بدی ببر دکتر واسش قطره بنویسه

من قطره مارکای مختلف گرفتم پدیا بست کولیک و بیو لاکت از همش بهتر جواب داد ولی در کل یه دوره ای داره باید بگذره

سوال های مرتبط

مامان محمد اراد مامان محمد اراد ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی