۶ پاسخ

میتونی نبات داغ و اینفاکول و کولیک پدیا بست بدی عالین

پسر من نوزاد بود با صدای جارو برقی و سشوار راحت می‌خوابید کولیک داشت شما هم امتحان کن

دایمتیکون خوبه
من چند بار ب توصیه چند نفر نبات داغم امتحان کردم عالی بود

چند روز دیکه تحمل کن تا یکماه بهتره

دکترا میگن زیر یکماه دارو ندین ب بچه ها

اینفاکول

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان بهسا خانوم😍❤️ مامان بهسا خانوم😍❤️ ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ ماهگی