خانمای اهوازی ...کجا انتی دادین؟

۷ پاسخ

من میخوام برم رضازاده ، هرکی از دوستام رفته جنسیت هم بهش درست گفته

رفتم پیش شهیتاوی عالی بود

من اون سالایی ک اهواز زندگی میکردم میرفتم پیش سنو پیرنیا سنو میدادم توی نادری بود

بابیمه ایران قرارداددارن میسناسید:؟

من فردا ازمایش وانتی دارم سنوکجای اهوازخوبه

پیش دکترم انتی دادم مرضیه مشکی

عزیزم خاستی به گروهمون تو روبیکا بیا❤

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری