سلام خانوما هماتوم ۳۳میلیمتری خطر داره؟

۲ پاسخ

منم دارم ۳۶ میل ،نسبتا بزرگ محسوب میشه ولی شیاف استفاده میکنم ،توکل برخدا ،خدا بخاد نگهش داره چیزی نمیشه

اگه شیاف بذاری و استراحت کنی نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سروش و ستاره مامان سروش و ستاره هفته بیست‌وسوم بارداری