سلام خانوما تن ماهی خطر داره؟

۷ پاسخ

بله دکتر به من گفتن نخور
غذاهای کنسروی کنسله الخصوص تن ماهی ک‌جیوه بالایی داره

مواد نگه دارنده داره داخلش و مضره میگن تا اخر ماه بارداری مصرف نباید بشه ولی اگه حوس کردی یکم بخور که حتما هم قبلش بجوشون

بله جیوه داره نخوری بهتره

بله هم کنسرو نگهدارنده داره خوب نیست هم تن ماهی جیوه زیادی داره
حالا یه بار بخوری اشکال نداره ولی در کل دیگه نخور

نه بابا بخور فقط بجوشون حتما

نه جیگر بخور نوش جونت

یکم در حد حوست بخور چون خیلی خوب نیست کنسرو تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی