سلام عزیزان تن ماهی ضرر داره؟

۹ پاسخ

بلهههههه

بله نخوریدبهتره

ماهی تن جیوه بالایی داره اگه میخوری کم بخور سعی کن خود ماهی رو بخوری اونم نه هر ماهی

خوردنش مشکلی نداره فقط روغنش استفاده نکن

بله اصلا خوب نیست
من تو هفته ۳۳ خوردم فشارم شد ۱۴ ۲۰ روز بستری بیمارستان بودم

بله تن ماهی جیوه بالایی داره خیلی دوست داری یکی دوتا لقمه بخور

میگن بخاطر جیوه‌ای که داره اره ولی من خوردم ندیدم چیزی بشه بازم بستگی به خودتون داره

یه بارطوری نیست ولی زیادش اره

نه من که چند بار خوردم فقط زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌وچهارم بارداری