گهوارم زایید من هنوز نزاییدم 😢😐

۵ پاسخ

منم موندم چیکار کنم این دخملیم بیاد دیگه
ورزشو آب گرم و زابطه و گل مغربی هم فایده نداره انگار
از چند نفر شنیدم تخم شپید تاثیر میزاره سریع ولی چون ماماهمراهم ترسوندم که بچه خفه و دستشویی میکنه و این چیزا میترسم بخورم
دیگه موندم چیکار کنم فکر کنم تا 41هفته باید صبر کنم تا بزور بیارنش
چون دکترمم گفت 25 برو زایشگاه یه چک کنن دوباره باز چند روز بهت مهلت میدن

منم امشب رفتم گفتم میگه سه سانت بازی و بچه تو لگن
متاسفانه قفل بودم و بچه هم سرش تو لگن نیومده

چند هفته ای عزیزم

برو بیمارستان فردا با آمپول فشار زایمان میکنی

خوشبحالتتت😂
من انقد درد پریودی دارم مث سگ میترسم زود بزام

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان هیرمان🐣 مامان هیرمان🐣 ۱ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی
مامان حیدر🥺 مامان حیدر🥺 ۷ ماهگی