۲ پاسخ

اگ دردت زیاد حتما برو دکتر شیاف بگیر

منم این دردارو داشتم طبیعیه تا زمانی ک‌خون ندیدب ،تب نکردی، یا شدتش جوریه بتونی تحمل کنی عادبه

سوال های مرتبط

مامان هلما وتودلی مامان هلما وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری