سلام مامان جواب آزمایش غربالگری اولم خوبه ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

امیدوارم هممون ب سلامتی طی کنیم این مسیر بارداری و زایمان و هرکس چشم انتظار هست ب زودی دامنش سبز بشه 😘🌹🌹❤️

عزیز ضربان قلبش غربالگری اول چند بود ؟

انتی شما چند بود ؟؟

بببخشید خانوم جان شما نمیخواین جواب منو بدین لطفا فقط چند تا سوال ازتون پرسیدم لطفا یه سری بزنین

سلام خانوم شما آخرم جواب منو ندادین

اینم ب فارسی

تصویر

اینا واضحترش

تصویر

برا من که زده خوبه داخل آزمایش سندروم داونم که منفیه

باید نشون دکتر بدین هر کدوم ی نظری دارن
من شنبه مرحله دوم دارم
دکتر من حساس بود گفت زیر ۱۵۰۰ برو آزمایش فلان که من نرفتم
مشاور ژنتیک گفت نه خوبه و اصلا نگران نباش

خوبه عزیزم

اره خداروشکر عالیه عزیزم

اینم ب فارسی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Aykan مامان Aykan هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خداوند🌼 مامان معجزه خداوند🌼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 ۵ ماهگی