سلام خانم جواب آزمایش غربالگری اولم چجوره؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

بله، طبق اطلاعاتی که در برگه دیده می‌شود نتیجه غربالگری سه‌ماهه اول طبیعی و “اسکرین منفی” است.

خلاصه نتایج:

Down Syndrome (تریزومی 21):
✔️ Screen Negative — ریسک نهایی حدود ۱ به ۱۴۵۰۰ است که بسیار پایین‌تر از حدّ خطر است.

Trisomy 18/13:
✔️ Screen Negative — ریسک نهایی ۱ به ۱۲۸۰۰۰ گزارش شده که بسیار پایین است.

NT (ضخامت پشت گردن جنین):
۱.۲۳ mm — کاملاً طبیعی برای سن بارداری.

PAPP-A و β-hCG:
هر دو در محدوده قابل قبول قرار دارند (MoM نزدیک ۱ نشانه خوب است).


نتیجه کلی:

بله، نتیجه غربالگری شما خوب و طبیعی است و ریسک اختلالات کروموزومی کم گزارش شده است.
البته

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان سه دختروپسرکم🫄 مامان سه دختروپسرکم🫄 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 ۴ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان Aykan مامان Aykan هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی🩷 مامان جوجه رنگی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری