۴ پاسخ

زیر دوش آب گرم بزن

ماما همراه گرفتی؟

عیب نداره بزن بچه بیادپایین که بی دردم بری تا آمپول بزنن زودبزایی بچه بالا باشه طول میکشه

واقعا بزنیم خوبه درد زایمان میگیره

سوال های مرتبط

مامان پسرام💑 مامان پسرام💑 روزهای ابتدایی تولد
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی