۶ پاسخ

توی کار خدا دخالت نکن خواهر

برای منم اینطوزی میشه ینی درد زایمانه؟

خوب دیگه هر وقت دلش خواست میاد دیگه نگران نباش ان شاءالله به سلامتی بغلش بگیری منم۳۸ هفته و ۳روز زایمان کردم کیسه آب هم به این راحتی پاره نمیشه من ۳تا زایمان داشتم هر ۳تا رو دکتر برام زده بعد ۵سانت

چ فرقی دارع

ایشالا هرچی صلاحه گلم
به دکترت میگفتی برات یه قرصی چیزی می‌نوشت تا شنبه اتفاقی نمیوفتاد

چند هفته ای دقیق

سوال های مرتبط

مامان آرتان مامان آرتان ۱۲ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد