واکسن یک‌سالگی دخترمو زدم میشه بریم حموم

۶ پاسخ

وزنشم ۹قدشم ۷۵بود خوبه بنظرتون؟وزن تولدش ۱۸۵۰بود

زود بدنیا اومده

بزار فردا با اینکه واکسنه درد تب چیزی نداره ولی خب امروز اب نخوره ب دستش بهتره منم دیروز واکسن یک سالگی زدم دیشب گریه میکرد بی قرار بود استفامیفن دادمش

نه خیر روز سوم ببرش

نه تاسه روز نباید اب بخوره بهش

مگه ۱۰ ماهش نیست؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان قمر🌚 🐣 ماه مامان قمر🌚 🐣 ماه ۲ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی