۱۱ پاسخ

من دکتر همون غربالگری اول و نوشت حالا هم گفت برو انومالی

۱۸ هفته و ۳ روز خوبه

ببخشید من سونی ساده برم امروز امکان داره جنسی‌اش معلوم باشه

دکتر برای من شونزدهفتگی نوشته برم

به من گفتن باید اول سونو بری بعد آزمایش تا ۱۸هفته ام نمیشه نمیدونم

سنوگرافی

۱۸ هفته

۱۸ وو ۳ روز بهترین تایمه

18 هفته و یک روز می تونی بری

هفته۱۸

آزمایش غربالگری دوم معمولا هفته پونزدع انجام میدن.
ک اگه انتی خوب باشه اصلا نیاز نیس بری .

سونو انومالی هم از هفته هجده میشه انجام داد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کمند مامان کمند روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری