تهران بیمارستان پیامبران هفته پیش رفتم ۶۴۰۰ ازاد
غربالگری دوم همون آنومالیه؟
انومالی ازمایش نداره مگر اینکه دکتر تشخیص بده مشکلی هست من سونورو دادم ۳۲۰۰
ازمایش من دادم ۲میلیون۵۰۰
سونو دادم ۱۴تومن
۴تومن بستگی به جای میری داره
من پرسیدم شنبه میرم ۴میلیون ۷۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.