۲ پاسخ

ی کاسه پر از آب ی قاشق نمک بریز چند دقیقه بزار بعد بشور من بعد از خیسوندن توی آب نمک ۲بار دیگه توی آب تنها میخیسونم مدت زمانش کم باشه چون توت فرنگی شکل و مزه از دست میره
یجا هم دیدم با نمک و جوش شیرین گذاشتن بمونه حسابی تمیز شد و شستن

بریزشون توی ظرف و اب بگیر روش اگر مایع استریل داری که چندتا قطره بریط اگر نداری یه قطره مایع ظرفشویی بذار یک ربع بیست دیقه بمونه بعد بشورشون

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان حانا مامان حانا ۲ سالگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی