۴ پاسخ

سلام نه

چون اول سونو رو باید بدی میگه یچیز شیرین بخور بعد بلافاصله برو ازمایشگاه چون باید بین سونو و ازمایش کمتر از بیست و چهار ساعت فاصله باشه

هیچ سونویی قرار نیس ناشتا باشی باید حتما یه چیز شیرین هم با خودت ببری

نه اصلأ نیازی نیست
انفاقا یه چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان آلوچه ها مامان آلوچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری