۳ پاسخ

اگه تپشه اونم کم اشکال نداره ولی اگه درد باید بری دکتر

نه برو یه نوار قلب بگیر

من گاهي اوقات تپش قلب دارم زياد دكترم گفت اگه بعضي وقتاس مشكلي نداره چون قلب داره برا دو نفر خونرساني ميكنه دائمي نباشه مشكلي نداره

سوال های مرتبط