۴ پاسخ

علائم شون چیه

هیش نگو اسیرم منم 😂چرا در نمیادددددد
بخدا تا دندوناشون دربیاد دندونامون میریزه

اخخخخ که من دلم خونه اینقد که پسرم بخاطر دندون هم خودش داره اذیت میشه هم من کی تموم میشه خدا داند🥲🥲

واقعا ادم وقتیکه میزاد دیگه نه راحتی معنایی داره نه ارامش
منم باهات همدردم تموم استخونام تیرمیکشه از خستگی بیخوابی نق و گریه 😭😭

سوال های مرتبط

مامان پارمیس مامان پارمیس ۱۵ ماهگی
مامان رستا و روشا مامان رستا و روشا ۲ سالگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان 💙حامی 💙 مامان 💙حامی 💙 ۱ سالگی