سلام خانما بنظرتون جنسیت کوچولوی ما چیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

ی پسرم داری ؟غیرایت؟
منم اسم بردیا برا پسر مد نظرم بود

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

سلام گلم یه پیج هس ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیام بده کمکت کنه برای تشخیص جنسیت
اینستا ایتا روبیکا آیدیش nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

دخمل خوشکلیه

البته انگار پشتش به صفحه عکسش به پهلو هست..بعضی دکترا نمیگن

لگن و زاویه آلت تناسلیش شبیه دختره

دختر...

دختر

دخمله

دختره

دختررر

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان بهاروهدیه مامان بهاروهدیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اهورا🫠💙 مامان اهورا🫠💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان تو راهی مامان مامان تو راهی ۲ ماهگی
مامان نی نی🌱 مامان نی نی🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان حبه انگور مامان حبه انگور هفته هفدهم بارداری
مامان ایلیا جانم 🧸 مامان ایلیا جانم 🧸 ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی ۵ ماهگی