مامانا میگم ناگت مرغ ضرر داره ۱۶ هفتمه ؟

۸ پاسخ

نه چه ضرری؟

خوب نیست زیاد سعی کن نگیری و نخوری یبار دوبار اشکال نداره ولی در کل غذاهای کنسروی و فیریزی خوب نیست

من دو بار در حد دوتا خوردم از مارکهای خوب و معتبر بگیر که خوشمزه تره مثل گوشتیران خیلی میچسبه والا

نه یک هفته هم باشی ضرر نداره😆

من خونگیش خوردم

اگر بامن بخوری نه😁😁😁

من چند روز پیش خوردم ،بخور کاری نمیشه

هوس کردی؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری