سلام مامانا من کم خونی آنمی دارم یعنی چی

۳ پاسخ

نتیجه آزمایش خونت رو دیدم. هموگلوبینت 11.5 هست که یه کم پایین‌تر از حد نرماله و نشونه‌ی کم‌خونی خفیفه.
احتمال زیاد به‌خاطر کمبود آهنه، چیزی نیست که نگران‌کننده باشه، ولی بهتره با نظر پزشک، مکمل آهن شروع کنی.
غذاهای آهن‌دار مثل گوشت قرمز، عدس، اسفناج و کشمش هم می‌تونن کمک‌کننده باشن.
اگه علامتی مثل خستگی یا سرگیجه داشتی، حتما به پزشک اطلاع بده.

آنمی که یعنی کم خونی.. باید ببینید مینور هستید یا ماژور

کم خونی ات خیلی زیاد از حد معمول

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان آنید مامان آنید هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانان کوچولو💓 مامان جانان کوچولو💓 هفته شانزدهم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی