خانوما من کم خونی دارم میتونم باقلی بخورم

۷ پاسخ

فک نکنم😑

اولا ک برا بچه مضرره حساسیت زاست بعدشم ک خودت کم خونی داری بدتر😑حتی فکرخوردنشم از سرت بنداز بیرون😅

نه دیگه دلت لک نزنه 🤓🤓

اگه خیلی هوس کردی دوسه دونه بخور ولی اصلا خوب نیست

والا من که از هرچی باقالی فرار میکنم. میترسم ضرر داشته باشه

خودت چی فکر میکنی؟

خوب کم‌خونی داری به نظرت باقالی خوبه 😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری