فک نکنم😑
اولا ک برا بچه مضرره حساسیت زاست بعدشم ک خودت کم خونی داری بدتر😑حتی فکرخوردنشم از سرت بنداز بیرون😅
نه دیگه دلت لک نزنه 🤓🤓
اگه خیلی هوس کردی دوسه دونه بخور ولی اصلا خوب نیست
والا من که از هرچی باقالی فرار میکنم. میترسم ضرر داشته باشه
خودت چی فکر میکنی؟
خوب کمخونی داری به نظرت باقالی خوبه 😩😩😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.