سلام خانوم هااا هزینه سنو ان تی چقدره؟؟

۱۷ پاسخ

1100 شد آزاد

من ۱۳۰۰سونو ۱۲۰۰ازمایش

من رفتم پیش پریناتولوژیست با چک سرویکس ۳۳۰۰شد

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

واسه من سونو ۲۲۰۰ ازمایش هم ۱۱۰۰ البته فقط بیمه تکمیلی ازمایش رو قبول کرد

سونو ۱۲۵۰
آزمایشم فکر کنم ۱۱۰۰
بیمه داشتم.اما آزمایشگاه گفت غربالگری آزاده
سونو هم که خودم شخصی رفتم

من چند روز پیش انجام دادم ۸۰۰
ازمایش هم ۱۰۸۰

من رفتم ۱۶۰۰

۸۰۰ تومن

من ۱ میلیون رفتم

۱۶۰۰درمانگاه .شخصی بالا۲بود

تکمیلی رایگان

پونصد ششصد زنگ بزن به سونوگرافی شهرتون بپرس من برای انومالی زنگ زدم گف یک میلیون چهارصد

من۱و۳۸۰دادم

الان شاید ۱ و خورده ای باشه

یک ونیم

بستگی ب بیمه داره

سوال های مرتبط

مامان سوما🫀 مامان سوما🫀 ۱ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قلب مامان قلب هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته یازدهم بارداری
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماه مامان ماه ۴ ماهگی