سلام مامانای شیرازی میدونید هزینه سنو آن تی و آزمایش چقدره

۴ پاسخ

ازمایشش رفتم ازمایشگاه ارس ۱۱۰۰ شد
سونو هم زنگ زدم شهره روزمه گفت ۲۸۰۰
ندا هادی پور گفت ۲۶۰۰
دیگه رفتم پیش هادی پور

اگه بیمه نباشید دو مرحله هر کدوم ۵تومن
اگه یک مرحله انجام بدین ۱۰ تومن

3 تومن

ان تی ۲/۵ دادم آزمایش هم ۱/۳۰۰ اینا فک کنم . بیمه تکمیلی ندارم تامین اجتماعی . سونو هم کلا آزاد بود

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان سوما🫀 مامان سوما🫀 ۱ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان قلب مامان قلب هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کارو 👶🏻🩵 مامان کارو 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 مامان دل یار👧🏻🤰🏼🐣 ۸ ماهگی