ازمایشش رفتم ازمایشگاه ارس ۱۱۰۰ شد
سونو هم زنگ زدم شهره روزمه گفت ۲۸۰۰
ندا هادی پور گفت ۲۶۰۰
دیگه رفتم پیش هادی پور
اگه بیمه نباشید دو مرحله هر کدوم ۵تومن
اگه یک مرحله انجام بدین ۱۰ تومن
3 تومن
ان تی ۲/۵ دادم آزمایش هم ۱/۳۰۰ اینا فک کنم . بیمه تکمیلی ندارم تامین اجتماعی . سونو هم کلا آزاد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.