۵ پاسخ

پیش دکترت

من ۳۷ هفته رفتم اصلا درد ی احساس نکردم

پیش دکترت یا ماما همراهی که میخوای باهاش قرارداد ببندی

۳۷هفته

هیچی نیس راحته یکم درد داره ماه های اخر باید بری

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی