۳ پاسخ

بده ده دقیقه دیگه بزار تو محیط ساکت و با روشنایی کم

همین برقا خاموش کنی سکوت باشه شیرو بخوره میخابه...
دخترمن ۶عصر خابید تا ۹
الان چراغ خاموشی زدم سکوتی شد خابش برد

چرا میخایی بدی؟تب داره مگه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی
مامان بیمه امام رضا مامان بیمه امام رضا ۱ سالگی