۴ پاسخ

یعنی همه چی میتونیدبخورید اما ب تعدادکمتر

من قندم لب مرز بود قبل بارداری و قرص میخوردم وقتی باردار شدم کنترل نبود هی میرفت بالا هی پایین بعد انسولین نوشت برای تنظیم که خداروشکر با رعایت غذایی خوبم

انسولین میزدید کنترل می‌کرد یابایددوباره رژیم غذایی میگرفتید

من قبل بارداری هم داشتم دیابت قندم ۴۰۰رفته بود رفتم کنترل گفت باید از الان بزنی وقتی باردارشدی تا بعدزایمانت بایدبزنی بعدش قرص میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۴ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۴ ماهگی