برای یبوست بچه ۶ ساله چی خوبه مامانا ؟

۴ پاسخ

خاکشیر رو با اب ولرم. اب جوشیده ولرم خیس کن ناشتا بده بخوره.

شربت انجیر ،شربت سنا گل ، گل محمدی تو ماست بهش بده بخوره این 3تا خوبه

اگه منظورت خانگیه آلو،خاکشیر با آب ولرم و گلاب(آب سرد یبوست رو تشدید میکنه) انجیر
اگه دارو میخوای من برا پسرم ک پنج سالش بود شربت لروکس این(lerox in) گرفتم خوب شد

یه پودر با آب مخلوط میکنی فکر کنم اسمش پیدرولاکس دکتر به پسر من داد

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی