۷ پاسخ

بله خطرناکه دچارمسمومیت بارداری میشه بایدتحت نظرباشه

از کجا بفهمیم دفع پروتئین داریم

بله خطرناکه

این هنوز ۲۵ هفتشه

معمولا هم بعد از ۲۸ هفته اتفاق میفته

اره باید دارو بگیره حتما، مسمومیت بارداری گرفته خطرناکه

باید پیگیری بشه .بهش بگو بره دکتر

سوال های مرتبط

مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا و ایلماه♡ مامان ایلیا و ایلماه♡ ۶ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی