۵ پاسخ

تیروئیدت و ویتامین د۳ پایینه

عزیزم قندت نورماله ۸۴ هست
تا جایی که خوندم نرماله

عزیزم این ازمایش قند بارداری توش نیست. ازمایش قند بارداری چند مرحله ایه و هفته ی ۲۴ به بعده
تو این قند ناشتا چک شده که خوبه ❤️
قرص تیروئید می خوری؟

قندت خوبه عزیزم تیروییدت کم کار شده باید قرص بخوزی

اینم صفحه دوم و سوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری