آمپول کزاز رو تا هفته چندم وقت هست بزنیم ؟؟

۵ پاسخ

من تازه بهداشت بهم گفت اگه نزدی بزن ک من هنوز وقتش نشده بزنم یه سال دیگه وقتمه

۲۸ تا ۳۲

36هفته

36هفته بهداشت بمن گفت

۲۶ تا ۲۸ فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی