۹ پاسخ

من تو بیمارستان زدم

خب برو بهداشت بزن فرقی نداره اینا هرروز دارن میزنن مریضارو رایگانم هست منم زدم

سلام چند هفته بايد بزنيم

من بهداشت زدم

فقط بهداشت میزنه

منم بهداشت زدم ولی تا چند روز بازوم خیلی درد میکرد

نه.

نه دیگه
واکسن هست بهداشت میزنه فقط

نه عزیزم فقط بهداشت

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۲ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان ۶ ماهگی