خانما ۳۷ تبه؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

تا ۳۷.۷ طبیعیه

ن تب نیست

میخواد تب کنه ولی هنو نکرده

یه خرده گرمه چون باید نیم اضافه کنی.باز یه رب دیگه تبشو مبگرفتی

ن عزیزم

می گن نه من از دکتر پسرم پرسیدم می گه داغی با دست حساب نیست تا ۳۷و نیم طبیعیه

ن عزیزم ۳۶/۵ تا ۳۷ خوبه حتی گاهی نوسان و رفتن دمای بدن تا ۳۷/۲ یا ۳۷/۳ هم طبیعیه به شرط اینکه فقط نوسان باشه

نه عزیزم

ن خوبه

جون داغ بود شیاف و ردم

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان ژاوین🍒 مامان ژاوین🍒 ۱۳ ماهگی
مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی
مامان دلسا🩷✨ مامان دلسا🩷✨ ۱۰ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی